Onsdag

Sitter på jobbet och gör ingenting. Idag har inte hänt så mycket, tränat med Catta. Körde 40 minuter kondition och lite lite styrka. Helt slut i kroppen, men samtidigt känns de skönt att göra något iaf! Nästa vecka ska jag börja köra lite hårdare, kroppen måste bara mjukas upp först. Helt hemskt när man upptäcker att man har fått celluliter på sidan av låren. Fatta det är helt sjukt! Jag trivs inte i denna kropp det är inte jag! En jävla tjockis är vad jag blivit, hemskt! Jag hoppas att kunna visa mig i bikini år 2010 iaf. :)

Bara massa trååkigt jag skriver, men finns liksom inget vettigt att skriva!

Mitt liv är ganska trist för tillfället! Vädret gör ju att man deppar ner sig, jag vill ju utomlands! Så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0