091006

Tvn fungerar inte som den ska, eller alla kanaler finns fortfarande inte. Jag blir galen, vi betalar FETA räkningar till Comhem varje månad för att Chrille vill ha ALLA jävla sportkanaler. Så idag ringde det en utlänsk tjej till mig, som jag verkligen fick anstränga mig för att höra vad hon sa. Borde man ta in sånna som knappt kan prata svenska? Nej, det tycker inte jag iaf! Jag ska snart ringa tillbaka till dom, för det måste fixas!

Var på gymmet imorse, satt och cyklade 1 timme. Och med min jävla träningsvärk i ben och röv. Hahah, det var inte skönt kan jag säga.

Jag är hungrig, ska väl ta något att äta. Sen ska jag vattna blommor och göra lite nytta. Jag fryyyser, det är kallt.

Hörs ikväll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0