1 oktober

Idag var vi på outleten, jag köpte ett par jeans. Jätte billiga, så de kunde jag inte motstå. Sen handlade jag 2 t-shirtar till Chrille. Sen åkte jag, pappa och jessica och åt sushi och jag var snäll och bjöd dom. Sen åkte jag och Jessica till plantagen, jag handlade 3 blommor. Sen blev det hundsim med Daisy och sen lite mer shopping. Men bara saker till hemmet. Sen hem och fixade snabbkäk, och sen åkte jag och Sabine och tränade. Jag körde en timma på crosstrainern :) Chrille kom hem, och öppnade chipspåsen. Fan, jag kan inte. Och igår var det ostbågar, jag känner mig så dålig. Jag måste ha någon som peppar mig, och inte trycker ett chips framför näsan på mig. Jag måste skärpa mig, annars kommer jag aldrig gå ner i vikt. SKÄRPNING!

Och storstäda hann jag inte heller. Imorrn får vi se vad som händer, förhoppningsvis följa med syrran som vill shoppa och sen skulle det vara bra om jag hann att städa och träna...

Det är såååå ruskigt kallt ute, usch. Jag vill åka till Thailand! När jag går i pension, om sådär 44 år. Då ska jag bosätta mig där. Haha, där kan man leva bra på sin pension :)

Jag önskar att jag någongång kommer att bli miljonär, det finns så mycket som man skulle vilja ha och göra.

Kommentarer
Postat av: Mami

Ja som att dela med dej till mej ;-) Vad duktig du är som tränar nu!! Go girl!

2009-10-02 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0