Det är kallt!

Tjenixen, när jag kom hem från jobbet imorse så la jag mig och sov lite. Det behöves verkligen, jag är jätte dålig på att sova. För jag tycker att det är såå tråkigt, det finns ju roligare saker att göra eller hur? haha. Sen drog jag till Farsta med mammsen och bjöd henne på lunch. Käkade fisk och potatis och nån majonässås. Det var gott! Köpte 2 piercingar hos min vän Jannika som jobbar på SIX. Sen handlade jag 2 mössor till Christian, han fryser lite nu när det är så kallt. ;P Han är såå bortskämd, fast jag älskar att handla saker åt andra. Fast önskar jag kunde få något tillbaka någongång av min kära älskling. Ehm, var och tränade med Maria också. Skit mycket folk var det idag, och det kan vara lite jobbigt. Men träningen gick bra iaf. Sen hem och lagade thaimat med ris, gott gott!

Imorgon så ska jag ju börja på mitt nya jobb, börjar kl 7. Så jag måste gå upp vid 6! Så tidigt har jag inte gått upp på läääänge, men går ju upp samtidigt som Chrille. Skulle inte vara så roligt att försova sig första dagen. Lite smått nervös, träffa massa nya folk som man aldrig träffat. Vi ska tydligen ha morgonmöte, och det blir lite spännande. Ska gå intro med nån tjej, hoppas att vi går ihop bara. Annars kan det bli jobbigt. Hoppas att jag somnar fort, så jag är lite utvilad tills imorrn iaf. Men när jag är nervös så brukar sömnen inte bli något vidare. Wish me good´luck!

Nu ska jag se på Hells Kitchen och sen duscha och sen nanna kudde. Jag skriver lite i morgon kväll :)

Kommentarer
Postat av: Mami

Håller tummarna att allt gick bra i dag!! Ring och berätta! puss puss.

2009-10-21 @ 11:58:59
Postat av: Nathalie

Va kul men nytt jobb och utveckling :)

Vad är de för nytt jobb?



Puss puss

2009-10-21 @ 13:00:00
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0