Godnatt

Idag var jag i Skärholmen för syrran ville shoppa lite, jag hitta massa saker som jag ville ha. Men nej, jag köpte ingenting. Det får vänta ett tag.. Sen åkte jag och syrran hem, och hon hjälpte mig att städa :) Och därefter så mötte jag upp Madde och Mimmi i Farsta, jag och Madde klippte oss. Jag hatar mitt hår, jag fäller så jävla mycket att det känns som jag har 2 hårstrån kvar på huvudet. Sen blev det en fet pizza med Chrille och Madde. Mötte sedan upp Sabine utanför mig och sen satt vi hos mig och prata, drack lite och lyssna på lite musik. Sen drog vi med Nicklas en sväng till Hägern, en kvarterskrog. Var bara där lite över en timma, men det var trevligt. Druckit nån cider och nån öl, alldeles lagom. Nu sitter jag här, ensam. Chrille är hos en kompis, och super och spelar tv-spel. haha, jag säger inget så har jag ingenting sagt.

Nu ska jag väl ta något att äta, lite småhungrig. Sen blire sängen. Vi hörs imorrn, nattinatti!


Kommentarer
Postat av: MilliVanilli

heh. detta jäkla tv-spel alltså! :) känns som dom tror att det inte finns något annat att göra. Är det inte tv-spel så är det någon match på tv. Du skulle sett igår när vi "försökte" spela ett kortspel. de va lixom tvugna att ha igång en hockey-match som gick på tv i bakrunden. kuliga grabbar, verkligen!

2009-10-03 @ 10:34:33
URL: http://tjollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0