Hej igen..

Mammas pojkvän Håkan sa att han tyckte att min blogg var trååkig. Hahah, jag menar. Jag skriver det jag har gjort och tänker osv. Det finns inte så mycket annat att skriva.. Ifall ni har några ideér så kan ni ju slänga in en kommentar! :) Nu är jag på jobbet, klockan 20 ska jag kolla på Ensam mamma söker. Och sen är det en Wallander film kl 21. :) Toppen bra när man jobbar och det finns bra saker på tvn. Fram tills den 30 november så har jag ju det grymt slappt på jobbet.. Sen har jag ingen aning om hur det ser ut på jobb fronten. Förhoppningsvis är det massa jobb vid jul/nyår. Men sen får man hoppas att jag får en massa jobb. Vad skulle jag göra om jag inte hade något jobb? Usch, vågar knappt tänka tanken. Bara gå hemma och söka jobb hela dagarna, och inte ha några pengar. Nää, fyfan det skulle vara en mardröm. Jag älskar att jobba och jag älskar att ha pengar :)

Nu finns det inte mer att säga. Förutom att vi hörs, ha en trevlig söndagskväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0