I gotta feeling.

Ångest, alldeles för många wienerbröd och ont i magen. Sockerberoende kallas det. Denna vecka trodde jag skulle bli en nyttig och komma igång vecka, men nej. Det har det inte blivit. På måndag ska jag sätta igång riktigt med träningen! Minst 5 grr i veckan! Köra stenhårt. :) Jag längtar redan.

Chrille är och spelar innebandy, och jag ska snart åka och jobba. 18-08, sedan jobbar jag både söndag och måndag 19-08. Så det blir 3 dagar i rad, långtråkigt. Men sen är jag ledig 5 dagar och hoppar på söndagen igen. Det är schysst!

Har sökt 2 jobb också. Det är sååå tråkigt väder ute, och inget bra på tv ikväll. Det suger. Äh, nu ska jag plocka ut diskmaskinen och göra lite nytta.


Så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0