Jag fryser ihjäl.

Det är såå kallt i denna lägenhet, så jag fryser som fan. Har 2 par strumpor och massa kläder på mig, händerna är iskalla. Knappt någon känsel i fingrarna för det är så kallt. Det är inte bra inte.

Idag har jobbet gått bra, det är dock ganska stressigt. Imorrn fick jag mitt första pass som jag ska gå på själv. 7-16.30 "Gåschema", då är man endast i ett område och går mellan kunderna. Annars måste man ha bilen. Men jag kommer ta min egna bil och ställa den, pallar inte åka kommunalt. Det är mycket att hålla reda på, jag har inte lärt mig alla namn och ansikten och vet fan knappt vad jag ska göra. Haha, blir så mycket på en och samma gång så man blandar ihop allt och alla. Menmen, det ska nog gå bra hoppas jag iaf. Det återstår och se imorrn. Fick även pass på torsdag och fredag nästa vecka. Får se vilket område jag får då, måste ju pröva på allt, innan jag glömmer bort allt totalt. Hahah, jag är fett nervös.

Ingen träning idag heller, fett slapp. Gjorde snabbmakaroner och soyakorv till middag, snabbmat måste det bli ibland när man inte pallar hålla på liksom. Nu är jag såå sötsugen igen, det finns ju chips och godis. Och sen glass och sånt, sånt som jag inte vill ha hemma. Men som Chrille köper hem och sen går de inte att låta bli.

Snart kommer mammas pojkar på tvn, sen äre lyxfällan! Hörs imorgon..

Kommentarer
Postat av: Sabine- 20år och mamma till 2 underbara barn

Ska vi byta lgh ? Min är KOKHET + att du har bättre planlösning ;) Love <3

2009-10-23 @ 12:24:01
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0