Mys-fredag

Idag var det tänkt att jag och Madde skulle till Lärgården, jag skulle söka till distanskurs där och Madde skulle söka en kurs. Så vi började morgonen med frulle på donken, sen in till stan. Och ingen var där som kunde hjälpa oss, så vi tog bilen tillbaka hem. Ställde den i Örby och sen åkte vi kommunalt in till stan, tog en fika och gick runt och kollade lite. Sen blev det systemet, och jag drog förbi och lämnade timrapporten på jobbet. Och efter det så blev det pizza, haha. En riktig fettodag, och inte nog med det, vet ni vad jag och Madde snart ska göra? Vi ska på bio och se Trubbel i paradiset (premiär idag), och då blire ju också massa godis och sånt skit. Hahah! får hoppas att filmen är bra ;D




Vi hörs och synes, pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åhh den vill jag också se. va den bra? :)

2009-10-31 @ 17:45:49
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0