Söndag

Idag har jag inte alls varit på humör. Jag känner mig ensam, och allt känns inte bra just nu. Skulle egentligen vilja skriva en massa saker här, men det undviker jag just nu. Annars skulle de bli många dumma och fula ord och meningar. Menmen. Jag hoppas allt löser sig, annars måste jag tyvärr gå min egna väg... Sånt är livet, just nu orkar jag inte bry mig. Jag hoppas på en förbättring iaf. 

Mötte upp Jannika i Farsta efter 17, käkade på donken. Inge roligt att göra mat åt sig själv. Sen följde hon med hem och kolla in nya lyan. Sen drog jag mot jobbet, och nu sitter jag här. Kollar på ensam mamma söker, snart är det en film på 4an. Kriminalfilm typ, dom brukar vara bra. Skönt att det är något bra på tvn iaf.


Skriver lite mer imorrn kanske.. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0