Tisdag

Idag åkte jag kommunalt hem från jobbet, de kändes lite konstigt eftersom jag har haft bil nu i lite över 2 år. Men det gick bra. Sen drog jag och Madde och tränade, jag körde 1 timma på cykeln. Och min tå känns bättre idag! Skönt! Sedan hade jag tvättstugan 13-16, men jag hatar den tvättstugan. Tvätten blir inte torr, det tar hundra år! Så all tvätt var typ halvfuktig, sånt kan jag bli tokig på. Men den 27 då ska vi köpa en tvättmaskin :) Och jag vill ha torktumlare också, men Chrille säger att  tvätten nästan är torr med 1400varvs centrifug! haha, nej det är den absolut inte! Jag kan hänga kläderna på en hängställning, men just strumpor, underkläder, sängkläder och handukar vill jag tumla! Vi får se hur det blir med den saken.

Sen drog jag och Chrille till House of pain (tatueringsstudio), han fick ju presentkort av mig för 3000 när han fyllde år. Så han ska nog göra sig något snyggt, om han nu vågar ;P När vi ändå var i Hökis så passade vi på och handla lite på vivo också. Sen hem och lagade mat, idag blev det kött, klyftpotatis och rödvinssås och lite sallad. Chrille ska snart iväg och träna, och jag tänkte kolla på tv och bara softa. En god fruktsallad ska jag göra. :)

Nu måste jag vattna blommorna, innan dom går och dör =/ Men vi hörs och synes.

Tjing, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0