Tjingeling

Körde 35 minuter kondition på gymmet och lite ben. Det var grymt skönt. Sen var teknikern här och kolla tvn, jag vet inte om det funkar. Chrille få kolla på det sen. Sen ringde jag ombesiktningsgubben, för vi har inte hört av honom. Och vi ville veta vad som hände, och han hade skickat mail till målaren. Så dom ringer oss när det är på G. Och vet ni vad? Vi trodde ju bara att dom skulle göra om båda sovrummen, men dom gör om vardagsrummet också! :) Det ska bli skönt. Men kommer ju vara spring här i nån vecka. Får hoppas dom börjar snart!


Sen träffa jag Catta igen, åkte runt och kolla i lite affärer i Länna. Sen var vi på thai-affären och handlade lite. Så jag har lagat thaimat, jag slängde bara ihop en massa. Och det blev gott. Thaimat är det bästa! Nu är jag grymt mätt, det blev en stor portion. Nu ska jag byta om och sen ska jag börja röra mig mot jobbet.


PussochKram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0