Trååååkigt.

Vi körde ganska lungt på gymmet igår, 25 min kondition och sen lite styrka. :) Ska bli skönt när man kommer igång med styrkan. Det är så roligt :D Har lite träningsvärk idag, men inte så mycket som jag hade hoppats.

Idag blire ingen träning, pallar inte åka själv. Menmen. Jag har inte gjort ett skit idag, jag har såå tråkigt. Jag måste köpa mig en bil! Jag har fixat fötterna, gjort ansiktsmask, fixat ögonbrynen och sen bara suttit och inte gjort ett skit. Jag blir så lätt rastlööös.

Jag har lite funderingar på att färga håret brunt, här är en bild på mig i en peruk. Det skulle dock inte bli lika mörkt. Vad tycker ni? På bilden är jag osminkad och blek.




Jag undrar vad man ska göra för käk idag, jag tror att det blir köttbullar och makaroner. Det har inte blivit snabbmat på länge. SÅ det får det bli i dag :) Sen ska jag jobba 18-08. Och i natt när jag jobbar så kommer vår nya chef (som jag träffat en gång) och hälsar på. Han går med dom nere på bas, för att se hur det är för dom att jobba natt. DÅ kommer han även kommer 2grr under natten med dom och kolla läget där jag befinner mig. Läget är alltid stenlungt. Alldeles för lungt. Jag börjar tröttna lite på att göra ingenting på jobbet, det är lååångtråkigt.

Men vi hörs och synes. =)


Kommentarer
Postat av: Mami

Nääääääääää!!!!!!!!! Vart ju rädd när jag såg bilden.

2009-10-15 @ 14:04:29
Postat av: Sabine- 20år och mamma till 2 underbara barn

Nä du är sååå fin i din blonda naturliga hårfärg <3

2009-10-15 @ 18:14:44
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

Neeej! Vi ska vara glada att vi har våran blonda färg alla andra drömmer om :D

2009-10-17 @ 09:42:47
URL: http://asklund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag håller med ovanstående töser! :)

2009-10-22 @ 20:45:17
URL: http://emeliejosefinnoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0