Tråååkigt väder, men iaf en bra dag

Slutade jobbet 8, hem och käka frulle och lite sånt. Sen arbetsintervju klockan 12 i Högdalen, det gick bra. :) Som timanställd det också. Så på onsdag och torsdag så ska jag gå introduktion, jag hoppas att jag kommer trivas. Så nu har jag 2 jobb.. Och skatten är ju det stööörsta problemet, måste betala in såå mycket extra skatt varje månad ifall jag jobbar över heltid. För annars kan restskatten bli förjävlig. Sen kom Madde och hämtade mig, (kontoret ligger i Högdalen). Sen drog vi och käkade pizza, och sen förbi Willys och handla lite. Känns fan som jag handlar varje dag alltså.. Och idag hann det inte bli någon träning. Så jävla tråkigt!

Ska jobba idag med, har köpt 2 tidningar. Cosmopolitan och se och hör, haha (kärringvarning). Bra att ha på jobbet, sen cashew nötter som jag ska smaska till framför idol ikväll. Jobbar 18-08 idag igen.

Inte hunnit sova något, och jag är gryyymt trött. Menmen... Jag är ju ung, så jag klarar detta.. ;P Men kroppen tar såå mycket stryk, jag känner det. Måste börja sköta sömnen, vilket jag verkligen inte gör nu..

Idag blire kyckling, ris och currysås till middag..

Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Sabine- 20år och mamma till 2 underbara barn

Se och hör läser jag med =D Måste ju hänga med vad som händer med allt å alla :P



<3

2009-10-17 @ 10:29:00
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0