Vilken hemsk dag!

Jobbet gick bra, förutom att jag aldrig kunnat föreställa mig sån jävla stress. Började 7, och ska sluta 16.30 egentligen. Var klar vid 18, och då utan att ätit något på hela dagen! Inte frukost, och hann inte ens med lunch, helt hemskt. Det var mycket spring och svetten rann ett antal gånger. Ska man stressa och förhoppningsvis gå in i väggen efter ett tag? Nej, det är inte värt det. Mina ben och fötter värker. Privat är alldeles för mycket stress. Ska ringa tillbaka och säga att jag inte vill fortsätta. De var alldeles för mycket för mig, tyvärr. Vissa av gamlingarna gillade jag ju verkligen. Menmen.

Drog från kontoret vid 18, direkt till pizzerian och tog en pizza och en cola. Kände knappt av hungern i slutet, det försvann när man varit utan mat ett par timmar. Kollat på idol, käkat lite onyttigt skit som vanligt sista dagarna. Händer inte så mycket, jag är heeeelt slut!

Kommentarer
Postat av: Mami

Nää du det är det verkligen inte värt!!! Jag vill inte ha en dotter som är sönderstressad vid 25 års ålder. Sov så gott i natt nu gumman. puss puss

2009-10-23 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0