Fredag

Daisy åkte hem i går, och jag storstädade efter det. Typiskt att hon ska fälla så enormt, man får ju liksom inte bort allt hår. Menmen, så är det att ha hund :) Sen jobbade jag 18-08, och idag har jag varit hos Catta och hängt lite. Jag har inte sovit något ännu, och är grymt trött. Men det är såå tråkigt att sova.. Haha, jag vet jag är knäpp!

Skulle ringa ombesiktningsgubben idag och se om dom bestämt sig för vad dom ska göra och även säga att det är mer saker som vi upptäckt som inte är bra i lägenheten. SÅnt kan man ju åka på och få betala ifall det inte finns dokumenterat. Jag vill bara att dom ska måla och fixa så jag kan åka och handla gardiner och sängkläder och sånt roligt. Sen även fixa lite i andra rummet. Men får återkomma på måndag, dom slutade 13 idag.

Idag kom lönen, och ett nytt Visa kort. :) Så jag har betalat räkningar och sånt skoj.

Idag ska jag också jobba 18-08. Så för mig blire en lugn fredag framför tvn. Imorrn känner jag för att hitta på något skoj ;D Vi får helt enkelt se vad som händer...





Kommentarer
Postat av: Mami

Hej gumman. Vart är det där någonstans??

2009-09-25 @ 15:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0