Go´kväll!

Nu har jobbet löst sig ett tag iaf, jag har fått pass inbokade fram tills den 16e november. Så det känns skönt, det är natt och 14 timmars pass. Vilket betyder att jag har ganska många lediga dagar. Och jag har bestämt mig för att hjälpa till och avlasta farmor lite med Daisy när jag är ledig. Så idag var jag och handlade en liggdyna, en filt, mat&vattenskål, bollar, hundgodis och grisöron. :) Vi får hoppas det går bra, då kommer även jag ut lite och får röra på mig.

Vi kom in för typ en halv timma sen, har varit och hälsat på pappa. Tänkte äta något sen ta en snabbpromenix till, sen blire hem och duscha och sen sääängen. Blir nog väckt ganska tidigt imorgon skulle jag tro.

Men vi höres och synes! :) Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0