Livet är en tuff resa

Gick upp samtidigt som Chrille idag, kvart över 6. Sen gick jag ut med Daisy. Sabine var här och hälsade på en snabbis. Sen har jag och Madde varit på viktväktarmöte idag. Tänkte ge det en chans, vi får se hur det går. Så snart blire ändring på kosten och mycket träning, som ni kommer få höra här. Det är säkert inte så roligt för er att läsa, men det hjälper mig och jag blir mer motiverad av att skriva att jag har varit duktig. Hahah, ah ni fattar säkert. :) Var ute på en långpromenix för nån timme sen med Catta och hunden.

Jag sitter här dag ut och dag in, önskar att jag kunde få lite kärlek från min såkallade pojkvän. Ofta jobbar han sent, han vill väl inte tjaffsa med sin farsa som är chef. Därför bryr han sig inte heller att han får ett par tusen för lite varje månad och att vi måste betala hans jävla räkningar. Om det inte är jobbet så äre träning eller så åker han till någon kompis för att kolla på fotboll... Ja, jag sitter här själv. Bajen matchen var slut redan runt 9, ringde honom 10 över och nu har han fortfarande inte kommit. Fast han sa "jag kommer straxt".

ÄÄh, fy. Jag känner att jag är värd något bättre.


Ska straxt ut en kvällspromenix med vovvsingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0