Lördag kväll

I natt så kom jag hem till Sverige, semestern i Spanien har varit bra. Förutom dom 5 dagarna som vi hade regn och åska hela dagarna. Men men sånt kan man inte göra så mycket åt, det var skönt att komma ifrån allting iaf.


Idag har jag varit och kollat när Chrille spela innebandy, sen hälsade vi på Mamma ett tag. Sen tänkte vi att vi skulle festa lite idag, så innan vi åkte hem handlade vi lite groggvirke och sånt. Chrille somnade efter maten och sen somnade jag några timmar efter. Så vi vaknade ganska sent, så idag blir det bara sitta framför tvn och äta chips och dipp, läsk och godis. :)

I övrigt är jag skit förbannad, comhem funkar fortfarande inte. Så vi har bara 1, 2 och 4an. Vi betalar runt 800 i månaden för bara kanaler på tvn! Och nu har vi inte haft några kanaler på 3 veckor! Det är så sjukt att vi ska behöva betala hela fakturan! Jävla FITT COMHEM!

Stressen tog över så fort jag kom hem, usch. De känns inte bra. Jag undrar hur det blir med jobb osv. Men jag hoppas allt löser sig till slut.

Ha en trevlig kväll allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0