Tisdag

Hejsan, idag har jag varit med Madde och handlat vinterskor. Jag handlade 3 par, så nu har jag så det räcker i vinter. :) Sen var vi och körde en vax, jag tog rubb och stubb. Men jag har så mycket hår kvar som hon har missat. Så jag vet inte om jag ska fortsätta att gå dit och be henne göra nogrannare eller om jag ska skita i att vaxa mig. Aja, vi får se.. Det gör grymt ont..

Sen var jag och lämnade presenten hos pappa, och sen åkte Jessica (min syster) med mig hem och åt mat och kollade hur vi hade det. Vi åt Fläskotlett, potatis och 3peppersås och sen lite sallad. Grymt gott faktiskt!

Sen var jag och tränade med Catta, inte tränat på jätte länge nu så det kändes skönt. Jag mjukstartade lite och körde crosstrainern 30min och cykel 30min. I högdalen så har dom fått nya crosstrainers, dom har fläkt som fläktar i ansitet inbyggt. Det var faktiskt ganska bra :)

Nu händer det inte så mycket, sitter här och dricker te och äter riskakor. Daisy hade tydligen gnällt hela tiden jag var borta och träna, så Chrille verkade inte så glad. Nu är han och tränar, och jag ska straxt ut med vovvsingen.

Här får ni se mina skor, alla är i princip likadana.. Och alla är fodrade. :) Skönt i vinter! Ni får jätte gärna säga vad ni tycker :) Jag funderar på om jag ska köpa en ny vinterjacka, eller om jag ska vänta tills nästa år. Hmm..





 

Puss och hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: MilliVanilli

Jätte tjusiga skor :)

2009-09-30 @ 07:47:59
URL: http://tjollie.blogg.se/
Postat av: Sabine - 20år och mamma till 2 underbara barn.

FINA! Dom högst upp har jag också spanat in ;)

2009-09-30 @ 09:51:51
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Mami

Fina!!! Vart köpte du dom??

2009-09-30 @ 12:34:14
Postat av: Nathalie

Ja dom högst upp har jag, de var där du såg dem Sabine ;)

2009-09-30 @ 15:29:45
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0