Tjenixen

Stress, stress, stress. Jo de är det mitt liv bestått av sista veckorna, knappt någon sömn och bara stress, stress, stress. Nu är det mesta klart, packat upp alla flyttkartonger, allt står på sin plats. Har precis storstädat, så nu är det fint här hemma. Jag vill tacka min mamma och pappa som hjälpt till såååå himla mycket <3

Imorgon bitti ska jag upp straxt efter 6, roligt va? Ska ha tvättstugan. Sen så ska jag packa. Imorgon åker jag och Madde till Spanien i 11 dagar :) Semeeeester! Sola och bada och äta Lays salt och vinäger chips :) Hahah.

Skönt att få äta lite riktig mat också nu när man åker bort, dom sista veckorna har jag inte ätit hemma en enda gång. Det har bara varit pizza, donken och sånt skit. Börjar tröttna, och pengarna försvinner fort när man äter ute 2 gånger varje dag. Nu är flytten klar, och när jag kommer hem så lär det nog bli en del hemmalagad mat :)

Finns inte så mycket att säga, förutom nu drar jag på semester. Så vi hörs!

Kommer sakna min älskling så himla mycket, det kommer bli skit jobbigt. Det vet jag, har redan gråten ihalsen och jag har inte ens åkt. Men det kommer nog gå bra, skönt att det finns telefon iaf. :) Älskar dig mest min lilla latmask <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en underbar resa och passa på att NJUTA av sol,bad och god mat. puss puss. Älskar dej!

2009-09-06 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0