Torsdag

Igår jobbade jag, var i farsta med min brukare och kolla runt lite och käkade lunch. När jag slutade så åkte jag och Chrille och hämtade vårt sänggavelfäste som vi inte fick med och sen var vi i Örby och tömde frysen och sen en snabbis till Willys och handlade lite. Eftersom jag drar till Spanien om 4 dagar så kan ni ju fatta vad vi handlade, hahah! Köttbullar, falukorv, Billys panpizzor, kyckling, blodpudding och bacon. Inte direkt sån mat som finns hemma när jag är hemma. Blir en gång till Willys innan jag drar och fylla på kylen lite. 

Jag köpte filmen Män som hatar kvinnor för några dagar sen, så den skulle vi se igår kväll med massa chips och sånt :) Men jag somnade typ efter en timme, så grymt trött. Det tar verkligen på krafterna att flytta och fixa, speciellt när man inte sover.

Imorse runt halv 11 så levererades vår nya säng hit, ringde hit pappa och vi satte ihop min garderob och sängen. Jävla garderob, fyy va jobbig den var. Så vi höll på nästan fem timmar med det. Imorgon ska jag nog åka och handla lite badrumsmattor, handukar, blommor och sånt skoj :)

Ska väl sätta igång och fortsätta fixa och trixa här hemma, klockan 18 börjar jag jobba. Slutar 08 imorgon bitti. Men vi hörs nog imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: Mami

Ni var väl på jysk härom dagen och köpte badrumsartiklar?? puss puss

2009-09-03 @ 16:47:50
Postat av: Anonym

Hej Cissilullan :D

2009-09-03 @ 19:02:42
URL: http://nagi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0