Vilken dag, puuuh.

Daisy åkte hem nu i eftermiddag, hon var jätte jobbig. Jätte konstigt, det brukar hon inte vara menmen. Sen var Sabine här och drack kaffe, efter det har jag haft tvättstugan. Från 13-19, tvättat 8 maskiner. Kläder, handukar, sängkläder, filtar. Jo så jag tog rubbet idag. Torktumlaren och torkskåpet är typ ganska nya, ändå torkar det inte bra. Får ligga dubbelt så länge som det fick i Örby. Det är jobbigt, men nu är det gjort!

Hade tänkt storstäda och så också, eftersom det är hundhår överallt typ. Men det hann jag ju inte. Chrille sa först att han skulle komma hem runt 5-6. Men sen ringde han och sa att han tog massa kvällsjobb. Vem fan jobbar gratis? Och över 2 år också, skulle jag aldrig göra. Man måste våga säga ifrån. Usch va irriterad jag är!

Sen lagade jag mat, kyckling, ris och currysås. Blev sådär. Jag ville verkligen träna, men nej det hann jag ju inte heller. Jag måste få ut mina aggretioner, måste träna imorrn.

Så, imorrn ska jag först storstäda här hemma. Sen ska jag iväg med syster och eventuellt pappa på en outlet med kläder. Inte för jag hade tänkt handla något, men syrran ville dit. Och jag kanske hittar något. Fast jag har sagt till mig själv att jag inte ska handla kläder förs jag har gått ner i vikt. Då blire storshopping, men först så måste jag gå ner 10kg. Det kommer nog ta ett tag.. Men det blir nog bra tillslut. Och på eftermiddagen ska jag på hundsim med hunden, och sen MÅSTE jag träna och lämna min timrapport på jobbet. Så jag får några pengar :)

Nu kollar jag på idol, sen kommer det lite andra bra tv program. :) Sen så blire dusch och sova i den nybäddade sängen. :)


Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0