God eftermiddag

Natten som var jobbade jag ju, hade ont i hjärtat i princip konstant. Idag efter jag kom hem från jobbet, så ringde jag mamma och hon följde med mig till akuten på sös. Dom gjorde EKG, och tog massa blodprover och 2 läkare undersökte mig. Men nix, jag var kärnfrisk sa dom iaf :)

Sen tog jag en fika med mamma på ett fik i Gubbängen, tog en chailatte och morotskaka. Mums va gott! Nu har jag plockat iordning lite hemma och ska snart fixa iordning mig för att bege mig till skolan där vi ska beta av en uppgift tillsammans. 17.30-20 ska jag vara där, hoppas vi slutar lite tidigare så jag hinner hem för att titta på Sveriges värsta bilförare och lyxfällan :)

Och i morrn ska jag jobba första gången själv i Sköndal, och jag är så jävla nervös och rädd att jag ska göra nått fel och att allt ska gå åt helvete. Hur ska jag hitta och komma ihåg allt? Aja jag hoppas det går bra iaf! Det återstå och se...  Wish me good luck!

/Trötter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0