God kväll!

Idag så tänkte jag vara lite duktig och cykla till jobbet, så jag gick till källaren för att jag skulle hämta cykeln. Och där stod den, med typ jätte lite luft i och jag utan nån pump. Så det blev till att ta bilen i stället. Efter jobbet åkte jag hem, böt om och sen tog jag och Sabine en liten promenix/springtur. Vi var ute i 40 minuter, en bra början iaf :) Jag har ju för fan kondis som en 80åring!

Plugga har jag inte hunnit heller, uppgiften skulle varit inne förra veckan. Kanske har lite tid över imorgon natt och sen lite på morgonen innan jag börjar jobba på onsdag. Den måste ju in, så jag kan börja med dom 2 uppgifterna som ska vara inne helgen som kommer :)


Dags för en dusch, sen sooova. Upp tidigt, jobb 7-15.30 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0