Godkväll

Igår fick jag höra en del rörande ord från 2 brukare, en brukare sa att jag var en av dom bästa och sa att jag alltid är så noga och duktig. Han sa att jag kommer ju sakna dig Cissi.. Hahah, fan va gulligt! Man har kommit alla brukare så nära att det känns så himla hårt att skiten ska läggas ner. Om 18 dagar finns inte skiten kvar, om jag ska vara ärlig så känns det hemskt. Efter dessa 3 år, jag trivs ju så grymt bra med alla personal och brukare. Jävla skit är det enda jag kan säga!

Idag har jag varit med Sabine i farsta, jag åt sushi till lunch och sen lekte vi med barnen i parken. Sen har jag bara varit hemma, nu har jag precis pluggat lite. Blev inge pluggandes igår, men nu är jag klar med uppgiften som egentligen skulle vara inne igår. Men man ser ju hur seega folk är, det är mååånga som inte lämnat in ännu. Så så himla efter är jag inte ;)

Imorrn är jag ju ledig, sovmoooorgon :)


En bild som jag tog på en vacker blomma i Thailand :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0