Fredag kväll

Natten som varit var jobbig, jag var uppe 100 gånger typ. Jag svettades som en gris och mådde inte bra. Imorse åkte jag iväg till jobbet, det kändes hyffsat okej. Och det gick bra på jobbet. Nu känns det sådär, har precis tagit en ipren. Nu är jag förkyld också. Jaja, det är ju typiskt. Men ingen feber iaf, och det får man väl tacka för. Kvällen blir lugn, jag ska plugga järnet. Precis lämnat in en uppgift som jag satt med igår, nu har jag börjat med en annan som är jätte krånglig. Den ska jag försöka hinna klart med idag, eftersom jag måste försöka hinna med så mycket jag kan innan jag drar.

När jag jobbat söndag-torsdag nu så har jag kommit upp i heltid på 19 dagar. Det är ganska bra jobbat! Nu får jag hoppas att jag inte blir sjuk med feber och grejjer bara så jag kan jobba mina sista 5 pass innan semestern!

Nu dags att pluugga! Ha en trevlig fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0