Onsdag

Jobbat som vanligt, varit i Farsta med min brukare. Vi åt lunch och kollade/handlade lite. Jag handlade en träningskalender som jag har letat efter länge nu. Jag höll mig från shoppingen utom den då, det är fan rea överallt. Det var tur att jag jobbade. Annars hade jag kommit hem med massa saker. Jag handlar och handlar. Men jag blir fan aldrig nöjd! Jag har aldrig nått snyggt att sätta på mig.. Det där med kläder är inte riktigt min grej ;)

Imorgon fyller Chrille år, han blir 26. Jag har verkligen försökt att komma på nått att köpa till honom. Men det är omöjligt. Han önskar sig ingenting! Jag älskar ju att ge bort saker när folk fyller år. Jag har iaf betalat hans biljett till Spanien i förskottspresent och sen ska jag bjuda ut honom imorgon och äta och ta nån öl :)

Efter jobbet var jag och handlade på Hemköp med Catta. SKönt att komma ifrån Willys för en gångs skull. Nu blire ingen storhandling eftersom vi drar om 15 dagar. Sen åkte jag och Chrille och kollade efter en resväska. Handlade en liten present till Håkan, (mammas pojkvän) som fyller 51 imorgon samma dag som Chrille :)

Jovisst, det var den dagen det. Imorgon bitti är det dags igen att vakna av den irriterande klockan som man bara vill sula in i väggen. Skönhetssömnen är borta, och jag är svart under ögonen och ser ut som typ ett lik.

Jag lääääängtar tills semestern, värmen och solen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0