Torsdag

Jobbat idag like usually. När jag kom hem fick jag typ tuppjuck på alla mina blommor. Jag hade 2 som blommar, dom har blommat nu i flera månader. Nu började dom gröna bladen växa helt sjukt mycket och dom såg inte okej ut. Jag orkar inte hålla på att fixa dom. Som mamma säger : Men dom där kommer blomma igen, men orka? Dom har jag haft typ 3 månader. Sen kastade jag balkongblomman som var typ helt död och sen också 2 andra gröna växter. En var lite svår att sköta, och "palmen" ruttnade. Den har stått ett tag nu men inte gett med sig på att börja leva igen. Sen kastade jag en som hade för lite jord i sig och för lite blad. Hahha. Jag älskar blommor, men när dom börjar föråldra sig äre dags för nya! Så imorrn ska jag inhandla några nya :)


Jag mår inte bra, jag har ont i halsen och hostar. Ont i huvudet och är allmänt hängig. Jag hoppas jag inte blir sjuk. Först skulle jag jobbat i morgon, sen blev det inte så. Så jag var sååå glad över att få vara ledig och ägna lite tid åt plugget. Men nej, dom ringde så jag hoppar in imorrn 7-14.30. Sen ledig lördag, sen jobb söndag 7-24, måndag 8-18, tisdag 8-19, onsdag 8-18 och torsdag 8-16.30. Och därimellan ska jag hinna plugga och fixa iordning hemma innan man åker, packa osv. Yes, så ser det ut för tillfället. Mycket att göra och fixa innan resan. Men semestern kommer helt sjukt lägligt. Jag läängtar!


Sabine åkte till Spanien natten till i Onsdags. Jag är van att vi pratar med varandra typ minst 5 grr om dagen. Så det känns lite tomt nu. Och vi kommer inte att ses igen förs den 2 september. Hoppas du har det underbart! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0