Trött

Julafton var bra, först var jag och syrran hos mamma och åt och umgicks lite, sen drog vi vidare till pappa där jag och pappa lagade all julmat. Usch va mycket, ska aldrig ta på mig att ha julafton hemma iaf! Öppnade massa julklappar och sen spelade vi Wii halva natten, aldrig spelat det förut. Körde wii fit sports och nått annat skoj spel. Blev en sen natt för att sedan upp några timmar senare och jobba. Idag har jag också jobbat 8-16, sen sitter jag faktiskt på jobbet nu igen. Fick hoppa in, 22-08. Jag klagar inte, aldrig fel med lite extra slantar! Jag känner mig extremt trött nu.. Har med mig min data som Chrille handlade åt mig i efterskottsjulklapp igår. En liten som man kan ha i handväskan. Hittade en superbillig på elgiganten igår faktiskt! SUperduperbra!

Imorgon blire förmodligen ut med Sabine och kolla in mellandags rean :)Acer Aspire One D255 (vit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0