Fredag

Imorse mötte jag upp Sabine för en liten promenix med hunden, sen tog vi en kaffe hos mig :) Sen åkte jag och lämnade hunden hemma hos farmor. Efter det har jag storstädat och bäddat rent och tvättat! Sen tänkte jag lämna in en kompletering som är klar, men det gick inte. Så jag ringde läraren och hon skulle aktivera om sidan. Men det funkar fortfarande inte. Och sen skulle vi skriva en sak i gruppforum, men min grupp där jag ska lämna in är borta. Det sa jag också till henne. Hon sa att det kunde försvinna ibland och att jag skulle försöka senare. Ringde henne runt 3 och det funkar fortfarande inte. Menmen, blir till att ta med sig datan till jobbet och skriva det sista och lämna in imorrn. Om det nu fungerar! Jag känner mig fett stressad över skolan, måste lämna in allt snarast och sen fixa böcker tills på tisdag eftersom då startar en ny kurs. Ingen träning blev det idag heller! :/

Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag på bio och se på snabba cash :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0