Lördag

Sitter på jobbet, började 10.30 och jobbar till 20.30. Jag har lämnat in allt i skolan nu och jag hoppas allt är godkänt nu. Eller jag kan ju säga att jag hoppas på ett VG, förra jag lämnade in var bara en god fortsättning på godkänd nivå skrev läraren. Nu har jag suttit länge och skrivit 2 stycken A4 sidor om en fråga på VG-nivå. Och sen har jag skrivit typ 2 och en halv A4 på G-delen. Nu hoppas jag att jag får VG i kursen annars har jag gjort allt i onödan! Haha! Och då blir jag fan förbannad!

Har precis ätit mat, fiskgratäng som jag tog hemifrån. Blir inte så jätte rolig mat när man jobbar för man pallar inte ta med massa saker och stå och laga. Nu blire en kaffe, sen jooobba lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0