Lördag

Igår hände inte så mycket förutom träning typ. Idag har jag jobbat och direkt efter jobbet åkte jag till min kusin för hon fyllde 11 år häromdagen. Där bjöds det på tårta och masssssa onyttigt. Jag tog även med mig Daisy hem, ska lämna henne imorgon eftersom jag ska jobba natt då. Farmor blev jätte glad, Daisy är så understimulerad på grund av korta promenader osv. Blir ju bara en dag hon blir här. Men alltid nått iaf :) Jag har försökt att plugga, men utan större resultat. Jag har skrivit en enda sörja, och det känns inte riktigt som jag svarat på frågorna. Dom var svåra att förstå. Men imorrn ska jag finslipa på arbetet och lämna in, kommer säääkert få någon kompletering för det känns inte 100. Men då får man ta det som det är och göra det liksom.

Nu är det dags för en promenix med hunden, sen soooooova! SÅÅ jädrans trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0