SOCKERCHOCK

Inatt la jag mig sent, så varit grymt trött idag på jobbet. Grannarna förde ett jävla liv som vanligt. Chrille träffade grannen under dom som för liv. Hon har ju lagt ut en annons på bostäder bytes. Hon sa att det var dels för att det är hög hyra och hon är ensam i en stor 3a. Dom pratade om grannarna som för liv, hon stör sig också grymt mycket på dom! Fan va skönt att någon annan gör det, men hon sa att hon inte har velat gått upp och knacka på själv. Så vi får gå och plinga på henne någon dag och gå och plinga på grannarna under oss. Nu får det fan vara slut på det här jävla livet dygnet runt!

Efter jobbet tänkte jag åka och träna, jag hade med mig träningkläder och allt. Men det var ju alla hjärtans dag, och jag åkte till Farsta istället och handlade blommor och gelehjärtan till mamma och farmor som jag sedan åkte och lämnade, så hann ju inte träna. De stänger 17 på gymmet på söndagar, fett värdelööst. Handlade massa svull till ikväll också, ostar/baugette, chips och dipp, godis, choklad och läsk. Så blev en riktig fetto-kväll idag. Och denna vecka har jag tränat 4 gånger, måndag-torsdag. Så nu var det ett tag sen. Imorrn blire att köra på igen!

Sitter och kollar på nån drama-komedi på 3an, efter filmen blire en dusch sen sooova! Upp kl 6 imorrn, jobbet kallar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0