THAILAND SNAAAART!

Som alla vet så har jag suttit lääänge och kollat efter resor till Thailand. Jag har velat åka hela tiden, och idag runt 17tiden så bokade jag 2 resor till Phuket i 14 dagar. IMPULS! Vi åker imorgon kl 18, vi får hoppas det inte blir förseningar eller att dom ställer in planet pågrund av ovädret som ska komma imorrn. Jag är redan livrädd och flyga!

Direkt efter jag bokat åkte jag till jobbet, fixade in folk på mina pass som jag missar. Sen skrev jag min timrapport. Efter det hem till mamma och skrev ut biljetterna, och sen till donken och åt lite mat. Efter det åkte jag till Tensta, haha! Av alla ställen? Jaaa, jag hade bokat en bok i tisdags till skolan, men den hade inte kommit ännu och eftersom jag åker imorrn måste jag ha en bok till skolan. Så den ringde jag och avbokade. Och just i Tensta hittade jag en till salu, så nu har jag den :) Vi får se hur det går med pluggandet där nere. Jag är lite tveksam att det ska gå bra, men jag ska göra mitt bästa för att få in alla jävla uppgifter iaf. Idag har jag lagt in att alla räkningar ska betalas den 26e. Så det mesta är klart!

Imorgon så ska jag hem till mamma en sväng till för att skriva ut alla skolarbeten som jag ska göra. Sen ska jag till Farsta och växla lite pengar. Sen äreee dags att röra sig till Thailand för 7e gången :) Underbart! I LOVE IT!


Har suttit och pluggat, nu är allt för denna vecka inlämnat. Får hoppas allt är godkänt bara! Skriver nog en del blogg-inlägg därnere, så ni vet hur det är med mig! Ha det bra här hemma, för det ska jag ha!

Nu ska jag fortsätta att packa lite, sen blire till att gå och försöka sova. Svårt när man vet att man ska åka någonstans och när man har 1000 saker i huvudet. Men det är värt ett försök. Ska upp tiiiidigt imorrn för att fixa massa saker ju!

Nu ska jag bara sooola, bada och äta god mat. Och plugga förstås! Haha!
 
PUSSOCHKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0