Tisdag

Igår hände väl inte så mycket, jag var och tränade. Då körde jag först 15 minuter på cykeln på gymmet och sen ett spinnpass 50 minuter. Sen jobbade jag. Natten var lugn, skönt! Imorse så skulle jag sova. Vaknade från och till för jag hade mardrömmar. När jag sovit 2 timmar hade jag haft 3 mardrömmar, så jag öppnade fönstret lite och försökte somna om. Men icke sa nicke. Fett irriterande! Så jag åkte och tränade med Catta istället, jag körde 45 minuter cross och 15 minuter cykel och sen muskler :) Sen stannade vi till i Farsta och handlade lite grann. Nu har jag pluggat lite, eller jag har läst lite om det vi ska skriva om. Ett indviduellt arbete denna vecka. Och det verkar lite krångligt. Menmen, imorrn måste jag läsa det sista och sen sätta igång och börja skriva lite!

Nu sitter jag med mitt kaffe, jovisst som ni kanske förstår så ska jag snart iväg och jobba! Och dom ringde mig nyss från jobbet, först var en sjuk. Så fick dom in en annan, och nu hade precis den personen sjukskrivit sig. Och dom hade ringt alla, så dom får ta in någon på övertid. Får se vem jag får jobba med :)

Nu ska jag röra mig, tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0