Fredag

Natten på jobbet var lugn, vi fick veta att vi hade intro när vi kom till jobbet. Men det gick prima :) När jag kom hem försökte jag plugga lite, vi ska skriva om rasism. Och det är väl inte det bästa att skriva om ifall man ska vara ärlig. Haha! Ska sätta mig och skriva på det imorrn och lämna in. Sen sov jag 4 timmar, grymt skönt!

Åkte och tränade med Catta, tänkte ta gymmet. Men sen när vi kom till receptionen höll killen upp passkort till Bodycombat. Det hade jag aldrig prövat, så vi gjorde det. Och både jag och Catta tänkte ge upp efter 5 minuter. Det var så svårt och man fattade ingenting. Men vi stannade och sen kom man in i det. Det är kampsportsinspiererande med sparkar, slag och hopp i luften. Skit roligt verkligen! Manlig instruktör också, dom peppar mer så det var lite grymt. :)

Maten idag blev rostade mackor med skagen och tomat. Pallade inte laga nått. Nu sitter jag och dricker en Bacardi breezer :) Det gör man typ aldrig. Sen jobbar jag 2 helger i rad vad jag vet, så nu passar jag på..


Dags för en dusch! Ha en trevlig fredag, det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Loppan

Bodycombat är lätt den bästa gruppträningen tycker jag! :)

2010-01-30 @ 09:24:16
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0