Godkväll

Igår var det fullt upp hela dagen, studievägledning, hundsim, fika hos farmor, Spinnpass på gymmet, duscha, äta och i väg till jobbet.

Imorse var jag sjukt trött, men åkte till gymmet med Sabine, en timmas kondition blev det. Sen blev det lite plugg hos Sabine, klar med första uppgiften. Nu har jag en kvar som ska vara inne senast på söndag. Får se när jag ska ha tid och lust att sätta mig med den. Nu står det helt still i hjärnan, blir lätt så utan sömn. Jag är så dålig med sömnen, måste börja skärpa mig!

Imorrn så ska jag jobba 8-18, sen får vi se vad som händer. Nu är det dags för lite tv-tittande, och så ska jag fuska med lite godiskolor som har stått i skafferiet sen julafton :)

Pussochkram


Sommaren 2007 på väg till stan med Maria


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men choklade du fick av oss i julklapp är slut va?? Sömn är A och O för att kunna prestera bra vad det än gäller!!! Puss puss min lilla kråka.

2010-01-15 @ 14:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0