Torsdag

Idag har jag storstädat och bäddat rent här hemma, skönt att ha det gjort. Sen tänkte jag åka och träna, men fan alla bilar satt fast på parkeringen för det inte var plogat. Helt sjukt att se typ 5 bilar som sitter fast samtidigt, och alla står med spadar och skit. Man kan ju inte mer än garva. Jag är sjukt rädd att fastna när jag är själv ute, så jag struntade i att åka och träna. Nu har dom iaf plogat, och det blir nog ett helvete att få ut bilen utan nån spade. Menmen, jag får gå ut i tid och röja :)

Ser verkligen inte fram emot att jobba i natt. Men men bara att ge sig iväg.

Imorrn mååååste jag plugga! Och imorrn är det helg, och jag är ledig hela helgen för en gång skull!

Kommentarer
Postat av: Loppan

Häng med på bodypump vid 10 imorgon i högdalen :) Jag ska dit o träna iaf! Kramis

2010-01-29 @ 13:46:55
URL: http://gudsforbannat.blogg.se/
Postat av: skojare

du måste nog ha skrivit fel på inlägget!!! Du har intebäddat för det gjorde jag så D så...

2010-01-29 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0