God kväll

Träningen gick dunder bra, jag sa till mig själv när jag satt i bilen på väg till Ågesta att "idag ska jag fan inte säga "jag orkar inte mera" en enda gång! Och det gjorde jag inte heller! Idag blev det bara lite hopprep som uppvärming och sen bara massa styrkeövningar. Det är iof inte lika jobbigt som konditionsträning. Han sa till mig efter att : Vad har hänt? Du har inte klagat en enda gång. Han tyckte jag kämpade på bra idag!

Sen åkte jag hem och tog en snabb dusch, sen åkte jag och Chrille till Willys och handlade. Jag gjorde iordning lite soppa och nån smörgås till middag. Och nej fyyyfan! Det går inte att äta varm mat när det är så varmt. Man känner sig fan svimfärdig när svetten börjar lacka när man sitter och käkar. Inte fräscht inte!

Nu ska jag gå ner och pumpa min cykel och försöka få in den i bagageluckan på bilen, för imorgon bitti ska jag lämna in bilen på service och sen cykla till jobbet som varar 8-16.30.

Jag önskar att jag hade en sån kropp så jag kunde äta vad som helst utan att lägga på mig massa överflööds kilon! Ni som kan det ska fan vara glada! Det är så enormt svårt att gå ner i vikt. Jag önskar jag hade en sån kropp! Menmen, livet är hårt sometimes! Jag vill kunna vistas ute, utan att skämmas över min kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0