Helgen

Fredagen blev också jobb med Catta, sen på kvällen kom pappa och hans familj över och hälsade på. Sen kollade jag och Chrille på en skräckis, Eden Lake. Lördagen var vi med pappa och barnen i flaten. Kefft väder så var där bara en timma, sen åkte vi över på en fika hos farmor. Sen till Willys och handlade massa mat, det blev grillning hos pappsen på kvällen. Sen kollade vi "Handen som gungar vaggan" Jag verkligen hatar den filmen, har sett den tusen gånger. Men kan inte sluta se den när den väl kommer. Hemsk film alltså!! Idag har jag bara varit hemma, stooorstädat, tvättat och renbäddat! Skönt att ha det gjort!

Precis varit hemma hos mamsen på middag :) Denna helg har jag verkligen unnat mig, alldeles för mycket! Mycket gott och ingen träning! Imorrn äre två veckor tills jag ska vägas, så dessa 2 veckor som kommer ska jag verkligen försöka sköta mig! Man vill ju inte skämmas sen! :)

Jusste! Jag har ju varit på skara sommarland typ varje år sen jag var liten, nu var det ett par år sen. Jag älskar vattenrutch banor! Det är så skoj att leka liten igen. Så jag har lurat med mig pappa och hans familj och såklart Chrille dit. Så vi ska dit den 7e augusti! :) Det blir skoj!

Hoppas ni haft en bra helg.. Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0