Måndag

Det var såå jobbigt att komma upp imorse, man såg en hel del som hade varit ute på partaj vid denna tid på morgonen. Har varit helt slut hela dagen, när jag kom hem fixade jag mat och tvättade och lite sånt. Sen stendäckade jag i soffan. Har kollat på filmen Flickan ikväll, den var sådär.

Chrille sa till mig ikväll : Vad stor din mage har blivit. Jag har helt struntat i träning och maten på sista tiden. Min tränare åkte bort och sen sket sig allt. Jag kände att jag hade gått ner en del under tiden jag tränade med honom. Chrille säger hela tiden att : Det är ju han som ska hjälpa dig, du har ju betalat pengar för att gå ner i vikt osv. Men Chrille tror typ att han ska träffa mig varje dag och prata med mig eller nått. Det låter som att jag skyller ifrån mig, men det gör jag inte. Men jag vet att det hade gått mycket lättare om man hade fått någon peppning här hemifrån. Gått på promenixer tillsammans, hjälpas åt med maten och inte äta massa skit. Men nix, det går inte. Bara att höra : Vad duktig du är hade varit skönt. Nu har jag skitigt i allt. Det är svårt att ändra en hel livsstil själv. Skulle tränat med Magnus den 4e, men det kommer jag avboka eftersom jag jobbar varje dag typ tills jag åker till Spanien. Sen börjar skolan och jag måste ägna all tid utöver jobbet till att plugga innan jag åker. För sen i Spanien är jag utan data i 11 dagar, och jag vill inte kommer efter så mycket. När semestern och sommarn börjar avta när jag kommer hem tänkte jag bränna av mina 10 träningspass som jag har kvar. Och det blir i september, då har även gymmet öppet normala tider. Nu stänger det sjukt tidigt och man hinner nästan aldrig dit efter jobbet.

Jag förstår att ni tycker det är jobbigt att lyssnar på det här, haha. Men det är skönt att skriva av sig lite. Jag känner mig helt jävla värdelööös. Känns som jag aldrig kommer klara detta. Dags att göra sig iordning och duscha och så. Börjar kl 7 imorrn, så får sova en timma extra iaf :) Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0