Måndag

Natten som var var hemsk, jag vettefan vad det är för nått fel på mig men känslan är fan hemsk. Somnade någon gång efter 5 imorse. Det är så upp och ner, fram och tillbaka. Måste fan ta tag i det och kolla upp vad som är problemet. Upp runt 10, sen åkte jag och mamma till syster som jobbade. Där åt vi lunch, sallad som mamsen hade gjort. Så handlade jag med mig 2 askar jordgubbar och ett paket biggaråer.

Kl 15 var det träning med min PT i Ågesta. Fyyfan va jobbigt det var idag. Vi sprang och sprang upp för branta berg, träsk, över stenar, träd osv. Sen var vi uppe på högsta toppen och hade utsikt över vattnet. Sen massa övningar hit och dit under spring/gång färden. Sen kommer vi till ett högt sandberg, jag visste direkt vad jag skulle få göra. Upp, ner, upp, ner osv. Fyyyfan! Helt jävla slut var jag, men det var roligt! Nu måste jag ligga i lite om mitt viktmål ska nås!

Hem duscha, lagade mat (tikki massala) och ris, gottigott. Sen åkte jag iväg och träffade Martina för lite mer träning på gymmet, körde 20 minuter på crossen, 20 minuter på gångbandet och 10 minuter på cykeln. Så sammanlagt 1 timma och 50 minuters träning idag. Det känns bra!

Nu har jag precis duschat igen, mumsat på lite jordgubbar och sitter och kollar på Danska Hollywood fruar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0