Sööndag

I fredags var jag med mamsen på gålö och bada och solade lite, sen hörde vi att det var race. Så vi drog ut nån timma, dock så oangagerat och mycket poliser. Så vi åkte hem. I går åkte jag, Chrille, Robban och James till Powermeet och kollade lite bilar. Det var trevligt! Nästa år blire fan att sova där över helgen. Fick se lite burnouter och känna lukten av kärlek. Blev lite cider och någon grogg, väldigt lungt alltså. Och sen bara massa onyttig mat. Solen stekte och det var en bra dag. För mig slutade kvällen hemma runt 10. Och idag har jag mått prima! Var en timma på flatenbadet och badade lite, varit hos farmor och hälsat på en sväng, sen varit ute och käkat. Och här hemma avslutade jag med en timma på cykeln innan jag tog en efterlängtad dusch.

Precis ätit en stor skål med jordgubbar, det är så gott. Nu blire softa framför tvn! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0