Söööndag

Igår när jag kom hem från jobbet satte jag mig och cyklade 45 minuter. Sen blev det frulle och till systemet för att köpa lite läskedryck. Gick även in på classe för att köpa fläktar, men förihelvete! Dom var slut. Får hoppas det kommer in i veckan, sjukt jävla äckelvarmt hemma.

Sen åkte vi hem och fixade iordning oss, sen bar det av ner till prippscup på farstaängen. Mycket trevligt sällskap, fotboll, dricka och sol Efter vi hade varit där i typ 4 timmar så gick vi hem till pappa med lite folk och där festade vi vidare. Groggar och öl och mojitoos. På ängen blev det pizza för hela slanten sen framåt kvällen blev det resturangen för sällskapet. Sen när typ alla hade gått så kom Malin och Billy förbi och joinade oss. Var typ år och dagar sedan. Men mycket trevligt!

Idag sov jag lääänge, sen upp och käka frulle/lunch och sen iväg till jobbet. 14.30-24. Yes, så nu sitter jag här. Ska snart ta och äta middag innan det är dags för att vandra vidare..

Idag fyller min bästaste vän Sabine 21 år, grattis min älskade vän! ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sabine, 20år, gift & mamma till 2 underbara barn.

Tack underbara du!

Du är bäst <3

2010-07-04 @ 22:46:42
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0