Tisdag

Idag sov jag länge, sen gick jag upp och såg att det var halvtaskigt väder. Så jag passade på att storstäda, vilket verkligen behövdes! Sen var jag med syster i Nacka forum en sväng, handlade lite kläder på New Yorker och ett klockskrin på Guldfynd. Sen har jag lagat lite käk, fisk med citronsås och färskpotatis. Plingade på nån jävel förut, dom var från Eon, Chrille pratade med dom. Det skulle innebära typ 100 kronor billigare i månaden. Skiter egenligen i en 100lapp. Men Chrille verkade vilja prova, bindningstid ett år. Sånt hatar jag. Nån som vet nått om Eon? Ska kolla upp det lite mera, har en vecka på mig att ångra mig iaf.

Chrille kom iövrigt hem med en AC idag, jag ligger i andra rummet och är förbannad. Jag ville ha 2 fläktar som kostar 150 kronor styck. Nej, en AC för 3000 STOR som ett hus som låter som en jävla traktor och väcker hela grannskapet. Inte nog med det, den har ett stort jävla utblås från en stor slang. Och den ska vara utomhus. Vi har såkallade "vädringsfönster", det tänkte Chrille ta sönder (dom märker ändå inget säger han) Men förihelvete! SÅ JÄVLA ONÖDIGT. Han har volymen på typ 40 för att ACN låter så mycket. Vi bor i Sverige, inte i Thailand eller nått liksom. Nej, jag är inte glad. Jävla stolpskott...

Nu ska jag äta lite jordgubbar och sen lägga mig i nybäddade sängen.. Skööönt!


Kommentarer
Postat av: Sabine-20år, gift & mamma till 2 underbara barn

Men nu ska inte frun klaga tycker jag,

Fy faaan va nice med AC jag kommer över på en gång!

2010-07-07 @ 14:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0