Toorsdag

Jobb idag mellan 8-18, jobbade med Catta. Dagarna går alltid så fort när man jobbar med någon som man har roligt med och kan prata med! Vi var med vår brukare på en resturang i Enskede och åt lunch :)

Ställde mig på vågen imorse, besviken! Jag tycker att jag är så duktig ju. Men nu gäller det att köra ännu hårdare bara! Idag blev det ingen träning. Gymmet stänger ju 19, så det hade blivit lite tajt. Jag tänkte att jag skulle cykla lite hemma, sen när jag såg den så ångrade jag mig. Så tråkigt att sitta hemma och cykla. Gymmet är myyycket bättre! Så det blev en vilodag idag, en lyxig sådan. Med chips och dipp och glass :) Haha, nu tänker ni säkert : Inte undra på att det inte händer nått. Men ibland får jag sånt sug så jag känner att jag kan börja gråta!, Och i övrigt har jag bara ätit sallad idag. Både till lunch och middag. Jag tycker att det är perfekt mat nu när det är så varmt!

Nu blire tv ett tag, innan det är dags för att sova!





Om 36 dagar då åker jag och Chrille till Spanien :) Ska bli superskönt!

Kommentarer
Postat av: Mami

Du är jätteduktig och jättefin!! Och du vet ju säkert själv att det går trögare om man unnar sej något gott, tyvärr. Men även om det går segt på vågen som mår du ju bra av träningen! Puss puss älsklingen min.

2010-07-17 @ 17:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0