Tröttare än tröttast

I tisdag var det också jobb, och möte på jobbet. Jag förstår inte varför vissa har ett sånt hett temperament och att man har arbetskompisar som sitter och stenljuger, jag tycker att det är löjligt. Usch vad förbannad jag kan bli.


Sen åkte vi och kollade på en båt, utrustad med en kanske liten för stor motor för oss. Vi får se vad vi bestämmer oss för. Kom hem typ kvart i elva. Och somna runt 01, upp kl 05.30 för att ta mig till söder för att jobba hos en ny brukare jag inte varit hos. Det gick bra, vi var ute på promenix, låg nere vid vattnet ett tag, åt sushi och tog en glass. Det gick bra.

Tänkt att träna osv, men det är för varmt och jag är för omotiverad. Man får aldrig höra nått bra, att man är duktig osv. Sånt behöver man. Jag har insett att jag inte klarar av det själv, och med en tränare utan att få stöd hemifrån. Skulle ju vara grymt om ens kille också kunde vara lite intresserad av att träna, så kunde man ju faktiskt hitta på roliga träningspass och träna tillsammans. Jag kommer nog aldrig klara det själv, tyvärr.

Somnade här hemma runt 19, vaknade efter 22. Heeelt slut! Men det var skönt med en riktig powernap. Snart äre dags att sova igen, om det nu går. Jobbet kallar imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mami

Hej gumman. Jag förstår att du tycker det är tråkigt att inte få höra att du är duktig av din pojkvän, men det finns mååååånga andra som tycker det!! Puss puss. Du är bäst!

2010-07-22 @ 11:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0