Fredag

Imorse var jag och träffade min PT på hans gym, jätte litet men fräscht gym precis vid vattnet med utsikt över vattnet och båtarna. Vi la upp rimliga mål om viktnedgång osv. Han pressade mig till tusen, fan va skönt det känns att träna riktigt hårt!

Jag fick ett litet ryck här hemma, jag har haft lite lila-tema i vardagsrummet som jag tröttnat på. Jag flyttade gardiner, lampor, tavlor, ljuslyktor in i sovrummet så nu får det vara lila tema där inne ett tag. Jag får det aldrig riktigt som jag vill ha det här hemma. Skulle behöva en inrednings-expert som kom och gav mig lite råd :)

Sen har jag jobbat 17-21-45. Det är fredag, och jag sitter hemma i min ensamhet. Som vanligt på helgerna, jag är trött på alkohol och människor som måste dricka hela tiden!

Imorrn ska jag försöka ge mig ut och motionera lite! Det måste verkligen göras om målen ska nås! Jag tycker att det är sjukt svårt att stå emot alla sötsaker som finns, jag är sugen på mackor, pizza, donken, chips, godis och läsk hela tiden! Jag hoppas att suget försvinner med tiden! Jag ska fanimej lyckas denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0