God kväll

Idag har vi varit ute i princip hela dagen, vi har hälsat på hos Chrilles mamma. Handlade med mat från pizzan och åt ute i det fina men blåsiga vädret. Blev en sallad idag med :) Sen har vi varit på kalas hos min mamma.

Vi har planer att göra om vardagsrummet lite, eller jag har kan jag väl säga. Vi måste köpa en ny större soffa, det har vi tänkt gjort länge. Den vi har nu ser så liten ut i detta stora vardagsrummet och man sitter så trångt. Om vi köper det måste vi ha ett nytt soffbord, och då vill jag även byta ut en bokhylla och vår tv-bänk. Vit högglans eller valnöts möbler? Det är frågan.. Det kommer nog inte hända på ett bra tag. Men jag vill få det fint så att jag känner att jag trivs, så att det ser ut som ett hem liksom.. Nu tycker jag att allt ser så tråkigt ut. Nya möbler, gardiner, textiler, krukor, blommor, måla om i hallarna/kök, kakla i köket, köpa en köksfläkt, nya möbler till hallen. Ja, jag vill ha allt nytt! Hahah! Skulle vara skoj att vinna några miljoner. Måste fan börja spela lite, annars kan man inte vinna.. Right?

Varför kan man aldrig känna sig nöjd?

Nu äre dags för en långpromenix med hunden, innan det är dags för att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0